ستظل إبتسامتي عنوان مستقبلي ... مهما تألمت و مهما انجرحت أقولها و أنا أثق بنفسي ... سأبتسم لأن إبتسامتي هي إحتقار لكل من جرحني

الجمعة، 14 يناير 2011




قلب وباع***

حب وضاع**

كدب

ووهم

عذاب

وخداع

عمر وعشته في وهم كبير

كنت بحب بكل ضمير

كنت مسلم كل مشاعري للي وجعلي القلب كتير

***

كنت بحب الدنيا عشانه

كنت منور سما ايامه

كنت اسيره في سجن حنانه

كنت ملاكه جوه منامه

بس خســــــــــــــــــــــــــــــــــــــاره

والف خساره

كل ده وهم

وناس غدااااااااااره

جرحو القلب البكر الطيب وسبونا في وسط الدوامه

ادعي عليه***

لاء ولـــــــــــــيه

بكره يقابل ناس يخنوه

بكره في بحر الغدر يتوه

بكره الدمعه هتعرف عينه علي ناس كانو بيحبوه

احبابه هيهربو

والجرح يجربه

وكل الفرح ميعرف عينه الدمع يطفيه

انا مش هبكي عليه ولا هتعذب ليه

وبكره القلب البكر الطيب هيلاقي مداويه


























































ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق